Název: Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě
Překlad názvu: Evaluation of Nike marketing strategy focused on women, Internet and social networks
Autoři: Jochmanová, Helena ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; sociální sítě; společnost Nike; marketing strategy; Nike, Inc.; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48501

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201900


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet