Název: Semiotic Approach as a Methodological Basis in the Didactics of Mathematics
Překlad názvu: Sémiotický přístup jako metodologické východisko v didaktice matematiky
Autoři: Roubíček, Filip
Typ dokumentu: Příspěvky z konference
Konference/Akce: Autumn Conference in Mathematics Education, Kralupy nad Vltavou (CZ), 2002-09-13 / 2002-09-15
Rok: 2003
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: mathematics education; representation; semiotics
Číslo projektu: CEZ:AV0Z1019905 (CEP)
Zdrojový dokument: The Autumn Conference in Mathematics Education

Instituce: Matematický ústav AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0014034

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-20185


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Matematický ústav
Konferenční materiály > Příspěvky z konference
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet