Název:
Využití marketingových metod v rozvoji měst
Překlad názvu:
Use marketing methods in urban development
Autoři:
Karlíková, Michaela ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Vláčil, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá marketingem a marketingovou komunikací městské části Praha 20. Cílem práce je zhodnotit dopady marketingové komunikace na rozvoj městské části. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingové komunikace a dále seznamuje s pojmy jako marketingový mix, segmentace, marketingové nástroje a komunikační kanály. V praktické části práce je charakteristika samotné městské části. V této části je dále provedena analýza komunikace městské části, která obsahuje i případovou studii komunikace projektu víceúčelové sportovní haly Jívanská. Na základě zjištěných informací jsou také navrhnuta opatření na zlepšení komunikace. Ze zjištěných informací plyne, že využívání marketingových metod pozitivně ovlivňuje rozvoj městské části.This thesis deals with marketing and marketing communication district of Prague 20. The aim is to assess the impact of marketing communication on the development of the district. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and marketing communication and introduces concepts such as marketing mix, segmentation, marketing tools and communication channels. The practical part describes characteristic of district. This section further analyzes the communication of district, which also includes a case study of project, a multipurpose sports hall Jívanská . Based on the information they are also suggested measures to improve communication. The collected information shows that, if district use marketing methods, it has got positive affect on the development of the district.
Klíčová slova:
komunikace; MA21; Marketingová komunikace; městská část; Praha; veřejná správa; comunication; district; MA21; Marketing comunication; Prague; public administration
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48892