Název:
Semiotic Approach as a Methodological Basis in the Didactics of Mathematics
Překlad názvu:
Sémiotický přístup jako metodologické východisko v didaktice matematiky
Autoři:
Roubíček, Filip Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Autumn Conference in Mathematics Education, Kralupy nad Vltavou (CZ), 2002-09-13 / 2002-09-15
Rok:
2003
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] The paper deals with the parallel between the semiotic concept "sign" and the didactic concept "representation" and the semiotic analysis of pupilďs communication in lessons of geometry.Článek se zabývá paralelou mezi sémiotickým pojmem "znak" a didaktickým pojmem "reprezentace" a sémiotickou analýzou žákovské komunikace ve vyučování geometrii.
Klíčová slova:
mathematics education; representation; semiotics Číslo projektu: CEZ:AV0Z1019905 (CEP) Zdrojový dokument: The Autumn Conference in Mathematics Education
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0014034