Original title: Vliv marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitalské chování rodičů
Translated title: The Influence of Marketing Communication to Children to Parents´ Consumer Behaviour.
Authors: Plesníková, Tereza ; Lhotáková, Markéta (advisor) ; Olšanová, Květa (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Child as a consumer; commercial communication; influence of marketing communication; new media; parents´ consumer behaviour; socialization; Dítě jako spotřebitel; komerční komunikace; nová média; socializace; spotřebitelské chování rodičů; vliv marketingové komunikace

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/48437

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201786


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-01-27, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share