guest ::
login
Digital Repository
Search
Submit
Help
About
Home
>
Academic theses (ETDs)
>
Master’s theses
> Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Information
Files
Original title:
Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Translated title:
Zákaznické služby na českém mobilním telekomunikačním trhu. Komparativní analýza
Authors:
Hanzlík, Radek
;
Koudelka, Jan
(advisor) ;
Lédr, Petr
(referee)
Document type:
Master’s theses
Year:
2013
Language:
eng
Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract:
[eng]
[cze]
The main goal of this thesis is to compare the quality of customer service between the Mobile Network Operators (MNOs) and Mobile Virtual Network Operators (MVNOs) on the Czech mobile telecommunication market. The mystery shopping method is used as the source of data for the comparative analysis.
Hlavním cílem této práce je porovnat kvalitu zákaznických služeb mezi klasickými mobilními operátory (MNOs) a virtuálními operátory (MVNOs) na českém telekomunikačním trhu. Sběr dat pro komparativní analýzu je proveden metodou mystery shopping .
Keywords:
Branded Reseller
;
Comparative Analysis
;
Customer Service
;
MNO
;
Mobile Network Operator
;
Mobile Virtual Network Operator
;
MVNO
;
Mystery Shopping
;
Prepaid Market
;
komparativní analýza
;
MNO
;
Mobilní operátor
;
MVNO
;
mystery shopping
;
trh předplacených karet
;
virtuální mobilní operátor
;
značkový přeprodejce
;
zákaznické služby
Institution:
University of Economics, Prague (
web
)
Document availability information:
Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48694
Permalink:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201782
The record appears in these collections:
Universities and colleges
>
Public universities
>
University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs)
>
Master’s theses
Record created 2016-01-27, last modified 2022-03-03
Similar records
No fulltext
Export as
DC
,
NUŠL
,
RIS
Share