Název: Rockový fanoušek jako příjemce marketingové komunikace
Překlad názvu: Rock Fan as a Recipient of Marketing Communication
Autoři: Palounek, Martin ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: archetypy; hudební průmysl; hudební subkultury; marketing hudby; marketingová komunikace; MML-TGI; rock; rockový fanoušek; teorie kmenů; archetypes; marketing communication; MML-TGI; music industry; music marketing; music subcultures; rock; rock fan; tribe theory

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48667

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201769


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet