Original title:
Internet Marketing in International Tourism
Translated title:
Internetový marketing v cestovním ruchu
Authors:
Kananovich, Hanna ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Černý, Andrej (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
eng Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[eng][cze] The Masters thesis focuses on Internet activities implemented in the sphere of international tourism. The data for analysis was collected by the author during the years 2013-2015. Based on insights discovered during employment with Aqua Vita travel agency and information from specialized literature, the author conducts analysis of the current Internet marketing tools implemented by the company. Based on the results of the analysis, the author suggests several improvements for Aqua Vita travel s.r.o. The recommendations are aimed to increase the efficiency of the selected Internet marketing tools, to reduce costs and to improve the companys presence online.V diplomové práci autorka se zaměřuje na analizu nástrojů Internetového marketingu realizovaných v oblasti cestovního ruchu. Data pro analýzu byly shromážděny v letech 2013-2015. Na základě poznatků nasbíraných v průběhu pracovního poměru v rámci společnosti Aqua Vita travel s.r.o. a informace z odborné literatury, autorka provádí analýzu současných nástrojů Internetového marketingu cestovní agentury Aqua Vita travel. Na základě výsledků této analýzy, autorka navrhuje řadu vylepšení. Doporučení jsou zaměřena na zvýšení efektivity vybraných nástrojů Internetového marketingu a snížení nákladů.
Keywords:
Aqua Vita travel; Internet; marketing; tourism; Aqua Vita travel; cestovní ruch; Internet; marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/48434