Název:
Internet Marketing in International Tourism
Překlad názvu:
Internetový marketing v cestovním ruchu
Autoři:
Kananovich, Hanna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Černý, Andrej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The Masters thesis focuses on Internet activities implemented in the sphere of international tourism. The data for analysis was collected by the author during the years 2013-2015. Based on insights discovered during employment with Aqua Vita travel agency and information from specialized literature, the author conducts analysis of the current Internet marketing tools implemented by the company. Based on the results of the analysis, the author suggests several improvements for Aqua Vita travel s.r.o. The recommendations are aimed to increase the efficiency of the selected Internet marketing tools, to reduce costs and to improve the companys presence online.V diplomové práci autorka se zaměřuje na analizu nástrojů Internetového marketingu realizovaných v oblasti cestovního ruchu. Data pro analýzu byly shromážděny v letech 2013-2015. Na základě poznatků nasbíraných v průběhu pracovního poměru v rámci společnosti Aqua Vita travel s.r.o. a informace z odborné literatury, autorka provádí analýzu současných nástrojů Internetového marketingu cestovní agentury Aqua Vita travel. Na základě výsledků této analýzy, autorka navrhuje řadu vylepšení. Doporučení jsou zaměřena na zvýšení efektivity vybraných nástrojů Internetového marketingu a snížení nákladů.
Klíčová slova:
Aqua Vita travel; cestovní ruch; Internet; marketing; Aqua Vita travel; Internet; marketing; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48434