Název: Značka a její význam v segmentu mobilních telefonů
Překlad názvu: The Brand and its importance in mobile phones' segment
Autoři: Maksimenko, Elena ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ekvita značky; Model nákupního chování; Pohlavní rozdíly; Rozdíly mezi národnostmi; Značka; Brand; Brand equity; Model of shopping behavior; Nationality differences; Sex differences

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48736

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201641


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet