Název:
Řízení značky Axe a její marketingová komunikace
Překlad názvu:
Brand management of Axe and it`s marketing communication
Autoři:
Kadlec, Michal ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Špryňar, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je představit značku Axe, popsat její charakteristky a marketingovou komunikaci. Práce je rozdělena do 4 částí - 2 teoretických a 2 praktických.The aim of this thesis is to introduce the brand Axe, to describe it`s characteristics and marketing communication. The thesis is divided into 4 parts - 2 theoretic and 2 practical.
Klíčová slova:
Axe; marketingová komunikace; značka; Axe; brand; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48566