Název:
Guerrilla marketing
Překlad názvu:
Guerrilla marketing
Autoři:
BLAŽKOVÁ, Lenka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo na základě teoretických podkladů a jejich praktické aplikace v České republice identifikovat využívané typy Guerrilla marketingu na českém trhu a navrhnout možnosti pro konkrétní firmu.The aim of the thesis was to identify used types of Guerilla marketing in Czech market on the basis of theoretical material and its practical application in the Czech Republic and to suggest options for a particular company.
Klíčová slova:
guerrilla marketing; marketingová komunikace; podpora prodeje; případová studie; case study; guerrilla marketing; marketing communication; sales promotion Citace: BLAŽKOVÁ, Lenka. Guerrilla marketing. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/38914