Název: Guerrilla marketing
Překlad názvu: Guerrilla marketing
Autoři: BLAŽKOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: guerrilla marketing; marketingová komunikace; podpora prodeje; případová studie; case study; guerrilla marketing; marketing communication; sales promotion
Citace: BLAŽKOVÁ, Lenka. Guerrilla marketing. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/38914

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200822


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-10-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet