Název:
Destinace Pelhřimovsko na trhu cestovního ruchu
Překlad názvu:
Destination of the Pelhřimov Region on the Tourism Market
Autoři:
PSOTOVÁ, Věra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.The aim of the study was to evaluate the primary and secondary offers of destination based on situational analysis, identification of competitive destinations and determine the position in the tourism market. Identify competitive advantage and propose methods of enforcement based on an analysis of the strengths and weaknesses of destination.
Klíčová slova:
Cestovní ruch; destinace cestovního ruchu; primární nabídka destinace; sekundární nabídka destinace; situační analýza; primary destination offer; secondary destination offer; situation analysis; Tourism; tourism destination Citace: PSOTOVÁ, Věra. Destinace Pelhřimovsko na trhu cestovního ruchu. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/37272