Název:
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Překlad názvu:
Creation and management of marketing distribution channels
Autoři:
MRKÁČKOVÁ, Bohdana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a řízení marketingových distribučních cest v podmínkách konkrétního podniku. Základním pojmem pro tuto diplomovou práci je marketing, od kterého se dále odvíjí další důležité pojmy. Cílem práce je zhodnotit současnou tvorbu a řízení marketingových distribučních cest ve vybraném podniku. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení. Pro tyto účely byla vybrána výrobní společnost, která se specializuje na výrobu dveří a zárubní.This thesis is focused on creating and managing marketing distribution channels in terms of a particular enterprise. The basic concept for this thesis is marketing, from which further depends on other important concepts. The aim is to assess the current creation and management of marketing distribution channels in the selected company. Based on the analysis to propose appropriate measures for improvement. For these purposes, was chosen production company that specializes in the manufacture of doors and door frames.
Klíčová slova:
distribuce; distribuční cesty; distribuční mezičlánky; distribuční politika; distribuční systém; markeringové řízení; marketing; marketingový mix; řízení distribuce; distribution; distribution channels; distribution intermediaries; distribution management; distribution policy; distribution system; marketing; marketing management; marketing mix Citace: MRKÁČKOVÁ, Bohdana. Tvorba a řízení marketingových distribučních cest. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35653