Original title:
Marketingový plán vybrané společnosti
Translated title:
Marketing Plan of a selected Company
Authors:
Malík, Martin ; Hajdíková, Taťána (advisor) ; Novák, Michal (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je zpracování marketingového plánu společnosti TEDOM. Dále je to také analýza marketingových nástrojů a vytvoření nové marketingové komunikace a sestavení rozpočtu pro její realizaci. Teoretická část práce bude zaměřena na charakteristiku marketingového plánu a marketingové komunikace. V praktické části bude popsána společnost. Dále bude tvořen marketingový plán a marketingová komunikace.The aim of this diploma work is an elaboration of a marketing plan of TEDOM Company. Then the analysis of marketing tools and creation of a new marketing communication and setting the budget for its implementation. The theoretical part of the work is focused on the characteristics of marketing plan and marketing communication. The practical part describes the company itself. Furthermore the marketing plan and marketing communications are developed.
Keywords:
Ansoff matrix; cogeneration; cogeneration unit; communication mix; marketing communication; marketing mix; Marketing plan; SWOT analysis; Ansoffova matice; kogenerace; kogenerační jednotka; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový mix; Marketingový plán; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/39422