Název:
Prodejní strategie nadnárodní společnosti (Guinness)
Překlad názvu:
Sales Strategy of an International Corporation (Guinness)
Autoři:
Kněžický, Miroslav ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá prodejní strategií společnosti Guinness na trhu s pivem ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. Práce analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a na základě této analýzy navrhuje možné strategie na zlepšení prodejních výkonů podniku.This thesis is concerned with the sales strategy of an International corporation Guinness on a UK market. The paper further analyses the internal and external environment of the company. Based on these analyses the paper provides some possible strategies that can result in an improvement of the sales efficiency of the company
Klíčová slova:
Distribuce; Guinness; Mezinárodní marketing; PEST analýza; Positioning; Segmentace; SWOT analýza; Značka; Brand; Distribution; Guinness; International Marketing; PEST analysis; Positioning; Segmentation; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39523