Original title: Analýza efektivity vybrané marketingové kampaně
Translated title: Analysis of the effectiveness of the selected marketing campaign
Authors: Harutjunjan, Ani ; Průša, Přemysl (advisor) ; Jappel, Ctibor (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; commercial communications; communication mix; digital marketing; direct marketing; effectiveness of marketing campaign; loyalty program; marketing and creative concept; marketing communication; marketing mix; online and social media; public relations; questionnaire; sales promotion; strategic planning; digitální marketing; direct marketing; dotazníkové šetření; efektivita marketingové kampaně; komerční komunikace; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový a kreativní koncept; marketingový mix; on-line a sociální média; podpora prodeje; Public Relations; reklama; strategické plánování; věrnostní program

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/39309

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199988


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-09-10, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share