Název:
Kupní chování uživatelů internetu se zaměřením na český a německý trh
Překlad názvu:
Shopping behavior of Internet users with a focus on the Czech and German Market
Autoři:
Chorvátová, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá nákupním chováním českých a německých internetových uživatelů. Na základě vlastního dotazníkového šetření, analýzy sekundárních zdrojů věnujících se české a německé internetové populaci a jejímu nákupnímu chování a datům z databáze Google Consumer Barometer jsou identifikovány shodné a rozdílné nákupní projevy obou skupin internetových uživatelů. Z nich jsou vyvozena doporučení českým a německým obchodníkům či obchodníkům zvažujícím expanzi na jeden z těchto trhů, jak by mohli lépe reagovat na přání svých zákazníků.The thesis focuses on the purchasing behaviour of the Czech and German Internet users. Based on the primary survey and analysis of secondary sources as well as data from the Google Consumer Barometer about Czech and Germany Internet users, it identifies the similarities and differences in shopping behaviour among Czech and German Internet users. Based on the findings, the thesis provides recommendations for the Czech and German traders and the businesses considering expansion to one of these markets. It advises how they can respond most effectively to their customer needs.
Klíčová slova:
E-Commerce; nakupování na internetu; německá internetová populace; proces kupního rozhodování; česká internetová populace; Czech Internet population; E-Commerce; German internet population; online shopping; shopping behaviour
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39613