Original title:
Marketingové aktivity vo Všeobecnej nemocnici s poliklinikou Lučenec n.o.
Translated title:
Marketing activities in the General Hospital and Policlinic Lučenec n.o.
Authors:
Höfferová, Gabriela ; Procházková, Markéta (advisor) ; Alexová, Katarína (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovými aktivitami VšNsP Lučenec n.o. Cieľom tejto práce je zistenie a zhodnotenie používaných marketingových aktivít Všeobecnej nemocnice s poliklinikou Lučenec n.o. Hlavnou úlohou tejto práce je vyhodnotenie dotazníkov spokojnosti hospitalizovaných pacientov, ktoré nemocnica nemá spracované. A následné vyhodnotenie vlastného výskumu zameraného na spokojnosť zamestnancov VšNsP Lučenec n.o., ktorý priblíži stav spokojnosti zamestnancov nemocnice a tým prinesie pohľad na interný marketing nemocnice. Obidva výskumy sú realizované formou úplne anonymných dotazníkov. Práca obsahuje výsledky výskumu, na základe ktorých sú určené odporučenia.Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami VšNsP Lučenec n.o. Cílem této práce je zjištění a zhodnocení používaných marketingových aktivit Všeobecné nemocnice s poliklinikou Lučenec n.o. Hlavní úlohou této práce je vyhodnocení dotazníků spokojenosti hospitalizovaných pacientů, které nemocnice nemá zpracované. A následné vyhodnocení vlastního výzkumu zaměřeného na spokojenost zaměstnanců VšNsP Lučenec n.o., který přiblíží stav spokojenosti zaměstnanců nemocnice a tím přinese pohled na interní marketing nemocnice. Oba výzkumy jsou realizované formou úplně anonymních dotazníků. Práce obsahuje výsledky výzkumu, na základě kterých jsou určené doporučení.This Master's Thesis deals with marketing activities in the General Hospital and Policlinic Lučenec n.o. The goal of this thesis is the detection and evaluation of marketing activities used in General Hospital and Policlinic Lučenec n.o. The main task of this thesis is the evaluation of the satisfaction questionnaires hospitalized patients, which the hospital does not have worked. And a subsequent evaluation of own research specialized on employee satisfaction, which brings near the aspect of hospital employee satisfaction and thereby providing insight into internal marketing of hospital. Both studies are conducted in the form of completely anonymous questionnaires. The work contains the results of research on which recommendations are addressed.
Keywords:
hospital; Marketing activities; research; Marketingové aktivity; nemocnice; výzkum
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/39571