Název:
Hodnotenie efektivity elektronických služieb verejnej správy
Překlad názvu:
Evaluating the effectiveness of e-services in public administration
Autoři:
Trnka, Jakub ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Ješuta, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca je zameraná na problematiku eGovernmentu v Českej republike a hodnotenie dvoch vybraných elektronických služieb. Cieľom je popísať stav eGovernmentu v ČR a poskytnúť verejnej správe doporučenia pre jeho ďalší rozvoj. Práca obsahuje informácie o historickom vývoji eGovernmentu v ČR, o najvýznamnejších projektoch a o stave českého eGovernmentu v porovnaní so zahraničím. Praktická časť popisuje metodiku, ktorou boli zmerané vybrané elektronické služby. Hodnotenie merania odhaľuje nedostatky služieb a podáva doporučenia na ich zlepšenie.Bakalářská práce je zaměřena na problematiku eGovernmentu v České republice a hodnocení dvou vybraných elektronických služeb. Cílem je popsat stav eGovernmentu v ČR a poskytnout veřejné správě doporučení pro jeho další rozvoj. Práce obsahuje informace o historickém vývoji eGovernmentu v ČR, o nejvýznamnějších projektech a o stavu českého eGovernmentu ve srovnání se zahraničím. Praktická část popisuje metodiku, kterou byly změřeny vybrané elektronické služby. Hodnocení měření odhaluje nedostatky služeb a podává doporučení na jejich zlepšení.The thesis is focused on issues in eGovernment of Czech Republic and evaluation of two selected e-services. The target is to describe the state of eGovernment in Czech Republic and to offer to public administration some recommendations to its future development. The thesis consists of information about historic development of eGovernment in Czech Republic, about the most significant projects and about the state of Czech eGovernment in comparison to abroad. The practical part describes the methodology which was used to measure the selected e-services. The assessment of measurement reveals their weaknesses and proposes recommendations to their corrections.
Klíčová slova:
eGovernment; elektronické služby; metodika; Slovensko; veřejná správa; základní registry; Švédsko; basic registers; e-services; eGovernment; methodology; public administration; Slovakia; Sweden
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41412