Název:
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Překlad názvu:
Efficiency of collective shopping servers
Autoři:
Starý, Vladislav ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zaměřuje na problematiku prodeje na serverech hromadného nakupování. Cílem je zjistit, pro jaké skupiny dodavatelů je vhodné do tohoto způsobu prodeje přicházet se strategií získat co nejvíce nových zákazníků (reklama) nebo naopak se strategií prodat co nejvíce produktů nezávisle na složení zákazníků (distribuce). Průzkum je prováděn prostřednictvím anonymních dotazníků mířených na servery kolektivního nakupování i na samotné dodavatele produktů a služeb. Práce se převážně zaměřuje na nejčastější a největší kategorie na serverech se vyskytující, a to "Cestování", "Gastronomie", "Kosmetika a relax" a "Zboží". Hlavním přínosem práce je zjištění, že pro dodavatele z kategorie "Kosmetika a relax" je vhodnou strategií cílení reklamy, zatímco pro kategorii "Zboží" naopak strategie distribuce. Kategorie "Cestování" a "Gastronomie" přitom obsahují znaky obou přístupů a jsou v této otázce vyrovnané.The survey focuses on the problematic of the sale on mass shopping sites. The aim of the survey is to determinate for which groups of suppliers is more suitable to sale with a strategy to get as many as possible of new customers (advertising) or with opposite strategy to sell as many products as possible regardless of concrete customer (distribution). The survey is conducted through anonymous questionnaires, aimed at mass shopping sites and at actual providers of products and services. The survey focuses mostly on the most common and largest categories on servers: "Travel", "Gastronomy" , "Beauty and relax" and "Goods" . The main contribution of this survey is finding, that for suppliers of the category "Beauty and relax" is an appropriate strategy targeting advertising while in the category "Goods " is, on the contrary, the distribution strategy. Categories "Travel" and "Gastronomy" contain features of both approaches, and in this issue are balanced.
Klíčová slova:
Marketing; Server kolektivního nakupování; Sleva; Slevový kupon; Collective shopping server; Discount; Flyers; Marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42419