Název: Nové trendy CSR strategií a jejich aplikace pro lokální strategii vybrané společnosti, včetně možností komunikace
Překlad názvu: New Trends of CSR Strategies and the Implementation into the Local Strategy of a Chosen Company Including Possibilities of its Communication
Autoři: Nováková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR; strategie; TNC; udržitelný rozvoj; Unilever; zainteresovaný subjekt; CSR; stakeholder; strategy; sustainability; TNC; Unilever

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39546

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198993


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet