Název:
Rozšířená realita a její využití v obchodu a marketingu
Překlad názvu:
Augmented Reality and its use in Sales and Marketing
Autoři:
Jonášová, Barbora ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou a využitím této technologie především v oblasti marketingu a obchodu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je podán obecný přehled o rozšířené realitě z hlediska její definice, vývoje, principu a používaných technologií. Dále jsou přiblíženy způsoby jejího využití v různých odvětvích a problémy, které s touto technologií souvisí. Praktická část obsahuje návrh aplikace pro marketingové účely určité firmy využívající rozšířenou realitu.The bachelor thesis deals with augmented reality and its use in marketing and sales. The thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part a general overview of augmented reality is given in terms of its definition, development, principles and technologies used. Next, uses of augmented reality in various sectors are presented along with some of the problems that are associated with this technology. The practical part contains a design of an marketing application for a specific company that uses augmented reality.
Klíčová slova:
marketing; návrh aplikace; případy užití; rozšířená realita; spotřebitelská soutěž; wireframe; application design; augmented reality; consumer contest; marketing; use cases; wireframe
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41674