Název:
Analýza ziskovosti zákazníků při využití řízení na základě aktivit
Překlad názvu:
Customer Profitability Analysis Based on Activity Based Costing
Autoři:
Neuvirt, Jan ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Novák, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Analýza ziskovosti zákazníků při využití řízení na základě aktivit" popisuje možnosti analýzy ziskovosti zákazníků a metody řízení nákladů na základě aktivit. Teoretická část práce je zaměřená na popis metody řízení na základě aktivit, výhody, nevýhody, způsoby implementace a rozbor využití analýzy ziskovosti zákazníků. V praktické části jsem aplikoval teoretické poznatky v obchodním podniku E-centrum, a. s. Společnosti jsem vypracoval kompletní analýzu ziskovosti zákazníků a model řízení nákladů na základě aktivit. Na základě dosažených výsledků jsem společnosti navrhl mnoho doporučení.Master thesis "Customer Profitability Analysis Based on Activity Based Costing" describes opportunities of customer profitability analysis and activity based costing management. Theoretical part of the thesis is focused on description of activity based costing, advantages and disadvantages, implementation and use for customer profitability analysis. In the practical part of the thesis I have used theoretical background in trade company E-centrum, a. s. For the company I prepared complete customer profitability analysis and activity based costing model. Based on the analysis I suggested many recommendations for the company.
Klíčová slova:
Activity based costing; Analýza ziskovosti zákazníků; Manažerské účetnictví; Zvyšování ziskovosti; Activity Based Costing; Customer Profitability Analysis; Management Accounting; Profit Enhancement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42259