Název:
Marketingový výzkum v oblasti označování a balení potravin
Překlad názvu:
Marketing research in the field of food labelling and packaging
Autoři:
Ševčíková, Lenka ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je u vybraných potravin pomocí mystery shoppingu zhodnotit, jestli díky jejich umístění nedochází ke klamání spotřebitelů a zda výrobci u těchto potravinářský výrobků uvádějí všechny legislativně předepsané údaje. Dále bude v praktické části bakalářské práce pomocí dotazníkového šetření zanalyzováno povědomí českých spotřebitelů o označování potravin. Teoretická část shrnuje legislativu v oblasti označování a balení potravin, jsou zde sepsány povinné a dobrovolné údaje, které jsou na obalech potravin uvedeny, značení týkající se obalů a dozorové orgány, které zaštitují tuto oblast.The aim of the Bachelor's Thesis is to evaluate whether consumers in shops are misled by product positioning of some selected foodstuffs using mystery shopping and whether the producers of these food products indicate all information required by legislation. Then the practical part of the Bachelor's Thesis analyses Czech consumer awareness of food labelling using primary survey. The theoretical part summarizes food packaging and labelling regulations. There are written obligatory and optional data, which should be listed on food labels; packaging and labelling markings, and supervisory authorities who protect this area.
Klíčová slova:
balení potravin; klamání spotřebitele; marketingový výzkum; označování potravin; food labelling; food packaging; marketing research; misleading of consumers
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42120