Název:
Analýza strategie společenské odpovědnosti ve společnosti PricewaterhouseCoopers a návrh její změny
Překlad názvu:
Analysis of the Corporate Social Strategy in PricewaterhouseCoopers and propose for its amendments.
Autoři:
Barborková, Ludmila ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je navrhnout změnu strategie konceptu společenské odpovědnosti v konzultantské společnosti PricewaterhouseCoopers. Prvním dílčím cílem je zanalyzovat současný přístup zaměstnanců PwC k současným aktivitám společenské odpovědnosti v PwC. K analýze přístupu zaměstnanců je využita metoda online dotazníkového šetření všech zaměstnanců PwC, které následně analyzuji pomocí statistických metod. Druhým dílčím cílem je porovnat tyto aktivity s dalšími konzultantskými společnostmi tzv. Velké čtyřky (Deloitte, EY, KPMG). Třetím dílčím cílem je zhodnotit vliv mateřských společností na společensky odpovědné chování v oblasti consultingu. Závěrem je návrh změny strategie společenské odpovědnosti v PwC. Díky mé spolupráci s koordinátorkou CSR v PwC, budou následně závěry diplomové práce v PwC implementovány.The aim of the thesis is to propose a change of strategy of corporate social responsibility at PricewaterhouseCoopers. The first partial goal is to analyse the current PwC employees' attitude to current activities of social responsibility at PwC. The online questionnaire is used to analyse employees 'opinions and ideas. Subsequently, the questionnaires will be analysed using statistical methods. The second sub-objective is to compare these activities with other companies of Big Four (Deloitte, EY, KPMG). The third sub-objective is to evaluate the effect of parent companies for socially responsible behaviour in the field of consulting. Finally, the changes of the corporate social responsibility strategy at PwC will be proposed. Moreover, thanks to my collaboration with CSR coordinator at PwC, the proposed changes will be followed by implementation at PwC.
Klíčová slova:
konzultantská společnost; mateřská společnost; společenská odpovědnost firem; Velká čtyřka; Big Four; consultancy company; Corporate Social Responsibility; the parent company
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41125