Název:
Nabídka služeb pro cykloturisty na Třeboňsku.
Překlad názvu:
Offer of tourism services provided to cyclists in Třeboňsko.
Autoři:
Vaclíková, Barbora ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kajerová, Michaela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Obliba cykloturistiky jako aktivní formy trávení volného času stále roste a z hlediska cestovního ruchu tak cykloturistika nabývá na významu. Tato bakalářská práce se zabývá nabídkou služeb pro cykloturisty v destinaci Třeboňsko. Cílem práce je zhodnotit úroveň, resp. obsah a rozsah nabídky služeb pro cykloturisty na Třeboňsku, případně navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení nabídky těchto služeb. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká cestovního ruchu, služeb v cestovním ruchu, segmentace trhu cestovního ruchu a problematiky cykloturistiky. Praktická část nejprve uvádí základní charakteristiku destinace Třeboňsko, dále se zabývá vlastním výzkumem nabídky služeb pro cykloturisty na Třeboňsku a uvádí návrhy na zlepšení.Cycling tourism as free time activity is becoming more and more popular and its' importance in relation to tourism industry is still bigger. This bachelor thesis deals with the offer of tourism services provided to cyclists in the destination of Třeboňsko. The aim of the thesis is to evaluate the level or the content of tourism services provided to cyclists in Třeboňsko. It should also suggest possible improvements. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on tourism industry, services in tourism industry, segmentation of the tourism market and cycling tourism. The practical part first deals with the basic characteristics of the destination of Třeboňsko, then concerns the own survey of the offer of tourism services provided to cyclists in Třeboňsko and states the suggestions of possible improvements.
Klíčová slova:
cykloturistika; segmentace; služby v cestovním ruchu; Třeboňsko; cycling tourism; segmentation; services in tourism industry; Třeboňsko
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40721