Original title:
Vplyv sociálnych sietí a recenzných portálov na kvalitu služieb vybraného hotela
Translated title:
The impact of social media and hotel review sites on the quality of services in selected hotel.
Authors:
Mišková, Zuzana ; Jenčková, Jiřina (advisor) ; Vaško, Martin (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom diplomovej práce je zistiť vplyv sociálnych sietí a recenzných portálov na kvalitu služieb v Hoteli Louren**** v Prahe a ich význam a postavenie v marketingových činnostiach daného hotela. Prvá časť práce sa venuje týmto médiám všeobecne, ich výhodami, možnými rizikami a radami, ako ich v praxi využívať. Druhá časť práce skúma využitie týchto médií vo vybranom hoteli. Súčasťou práce je aj výskum vnímania hotelových recenzných portálov u zákazníkov Hotela Louren, ktorý bol spracovávaný na základe dotazníkového šetrenia. Zámerom šetrenia bolo zistiť, či sa hostia hotela riadia recenziami a aký im prikladajú význam. Výstupom práce je postavenie sociálnych sietí a recenzných portálov v súčasnom hotelovom marketingu a ich prípadný vplyv na skvalitňovanie služieb v danom hoteli.Cílem diplomové práce je zjistit vliv sociálních sítí a recenzních portálů na kvalitu služeb v Hotelu Louren **** v Praze a jejich význam a postavení v marketingových činnostech daného hotelu. První část práce se věnuje těmto médiím obecně, jejich výhodami, možnými riziky a radami, jak je v praxi využívat. Druhá část práce zkoumá využití těchto médií ve vybraném hotelu. Součástí práce je i výzkum vnímání hotelových recenzních portálů u zákazníků Hotelu Louren, který byl zpracováván na základě dotazníkového šetření. Záměrem šetření bylo zjistit, zda se hosté hotelu řídí recenzemi a jaký jim přikládají význam. Výstupem práce je postavení sociálních sítí a recenzných portálů v současném hotelovém marketingu a jejich případný vliv na zkvalitňování služeb v daném hotelu.The aim of the thesis is to determine influence of social media and hotel review sites on quality of services of Louren Hotel **** in Prague and their major role in the marketing activities of the hotel. The first part deals with these media in general, their benefits, potential risks and advice, how to use them in practice. The second part examines the use of these media in selected hotel. Research of perception of hotel review sites amoung costumers of Hotel Louren is also part of the work. The research was processed on the basis of a questionnaire survey. The aim of the investigation was to determine whether the hotel guests follow reviews and what meaning it has for them. This work shows a position of social media and review sites in the current hotel marketing and their possible impact on the improvement of services in the hotel.
Keywords:
hotel marketing; hotel review sites; social media; hotelový marketing; recenzní portály; sociální média
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/40989