Název:
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace
Překlad názvu:
Communication with the Mass Media and Publicity of a Non-Profit Organization
Autoři:
Arenberger, Ladislav ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Anotace Předmětem diplomové práce "Komunikace s médii a publicita neziskové organizace" je návrh nové komunikační strategie pro neziskovou organizaci. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V části teoretické se věnuji zejména teoretickým východiskům a vymezením dané problematiky s využitím odborné literatury. V praktické části využívám analýzy -- situační analýza a výzkumu, který se vztahuje k verifikaci výzkumných otázek této práce. Na základě těchto výsledků pak navrhuji doporučení v oblasti komunikační strategie pro podnik a shrnuji výsledky korespondující s výzkumnými otázkami.Annotation The topic of thesis is the communication strategy of non-profit organizations. The thesis is dividend into the theoretical part and practical part. Theoretical part is mainly devoted to theoretical definition of the problem using the available literature. Practical part deals with specific non-profit organization. Practical part is including analysis such as situation analysis, SWOT analysis, etc. and interview with the employees of organization. Based on these results will be suggested recommendations in areas of communication strategy of enterprise
Klíčová slova:
Analýza NO; Komunikace s médii; Strategie; Communication; communication strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42122