Název:
Internetový marketing se zaměřením na jazykový institut
Překlad názvu:
Internet marketing focused on language institute
Autoři:
Prokopová, Iva ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá současnými trendy internetového marketingu v České republice s důrazem na nízkonákladový přístup. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje a analyzuje složky, nástroje a metody internetového marketingu použité v praktické části práce. Praktická část práce obsahuje návrh, realizaci a vyhodnocení internetové kampaně pro jazykový institut Mediterin. Jednotlivé kapitoly se zabývají především analýzou trhu, definicí cílové skupiny, optimalizací webu pro vyhledávače, pay-per-click kampaněmi a webovou analytikou.This bachelor thesis deals with internet marketing trends for market in the Czech Republic with an accent on a low-cost approach. The bachelor thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part introduces and analyses components, tools and methods of internet marketing, used in the practical part. The practical part contains design, realization and evaluation of an internet marketing campaign for the language institute Mediterin. Particular chapters deal with market analysis, target group definition, search engine optimization, pay-per-click campaigns and web analysis.
Klíčová slova:
analýza klíčových slov; Facebook; Google Analytics; Internetový marketing; PPC; SEO; Facebook; Google Analytics; Internet marketing; keyword analysis; PPC; SEO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41609