Název:
Marketingová strategie neziskových organizací zaměřená na sociální problémy v Třebíči
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Non-profit Organizations Focused on Social Problems in Třebíč
Autoři:
Mrázková, Eliška ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Vochozková, Jacqueline (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce je zdůraznit význam marketingu v neziskovém sektoru. Teoretická část přibližuje principy marketingu a jejich využití v neziskových organizacích. Praktická část práce je věnována zhodnocení a porovnání marketingových a komunikačních strategií dvou neziskových organizací, které působí v Třebíči a zaměřují se na poskytování sociálních služeb pro osoby s mentálním postižením. V závěru práce jsou navrženy možnosti budoucího využití marketingu ve vybraných organizacích.The topic of the thesis is to emphasize the importance of marketing in non-profit sector. The theoretical part deals with marketing principles and their using in non-profit organizations. The practical part of the thesis is focused on evaluation and comparison of marketing and communication strategies in two non-profit organizations that are situated in Třebíč and provide social services for mentally handicapped people. At the end of the thesis I have suggested some improvements in marketing of these organizations.
Klíčová slova:
marketingová strategie; mentální postižení; neziskové organizace; sociální služby; marketing strategy; mental handicap; non-profit organizations; social services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41910