Original title:
Analýza marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové
Translated title:
Analysis of marketing strategy of Eva Camrdová´s language school
Authors:
Netolická, Veronika ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Hašek, Marek (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu a jeho cílech, marketingové analýze, marketingových nástrojích, marketingovém mixu a závěrem je řešena kontrola výsledku marketingu. Teorie je v praktické části přímo aplikována na Jazykovou školu Evy Camrdové včetně návrhů na zvýšení konkurenceschopnosti.The Bachelor work deals with analysis of marketing strategy of Eva Camrdová's language school. This work is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is about marketing and its aims, marketing analysis, marketing's instruments, marketing's mix and control over marketing's results. Theory is directly applied on the Eva Camrdová's language school in the practical part. There are also suggestions for increasing competitiveness included.
Keywords:
analysis; language school; marketing; analýza; jazyková škola; marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/41271