Název:
Testování hypotéz v marketingovém výzkumu
Překlad názvu:
Hypothesis testing in marketing research
Autoři:
Cihlář, Martin ; Vild, Jiří (vedoucí práce) ; Stecenková, Marina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Moje práce se zabývá testováním hypotéz v marketingovém výzkumu používaným především při zpracovávání dotazníkových šetření. Nejdříve se věnuji vysvětlení marketingového výzkumu a jeho procesu. Další kapitola je zaměřena na data a jejich přípravu pro analýzu. Ve třetí kapitole vysvětluji základní teorii testování hypotéz. V této kapitole uvádím několik příkladů, které jsou řešeny buď bez použití softwaru, nebo pomocí SPSS verze 18 (u příkladů řešených pomocí SPSS je vždy uveden postup při jejich zadávání do programu).My thesis deals with hypothetical tests in marketing research that are used mainly for evaluating survey research. At the beginning of the thesis I shortly describe the marketing research and it's process. In the next chapter I deal with data and their editing for analysis, afterwards in the third chapter I explain basic hypothesis descriptions. In this chapter examples, that are calculated either without software or with the SPSS version 18. In case I use the SPSS program I will be described the input process.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; SPSS; testování hypotéz; hypothesis testing; marketing research; SPSS
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42247