Název:
Mystery shopping a jeho využití ve společnosti Baťa
Překlad názvu:
Mystery Shopping and its use in Bata Shoe Organisation
Autoři:
Čubíková, Aneta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kořen, Vojtěch (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá metodou mystery shoppingu, což je jedna z kvantitativních výzkumných metod v marketingu. Hlavním cílem mé práce je představení této metody a aplikace mystery shoppingu ve vybraných prodejnách Baťa s cílem navrhnout možná doporučení pro zkoumané prodejny. V teoretické části jsou zde vysvětleny pojmy: marketing, marketingový výzkum, mystery shopping a formy jeho výzkumu. Praktická část je realizována v 17 pobočkách Baťa po celé Praze a středních Čechách. Cílem této části je zjištění a zhodnocení znalostí zaměstnanců v dané problematice a jejich ochota poradit zákazníkovi při nákupu.This bachelor thesis deals with mystery shopping method, which is one of the quantitative research methods in marketing. The main objective is to introduce this method and application of mystery shopping in chosen shops of Bata Shoe Company with the aim to propose possible recommendations for inspected stores. In theoretical part terms are explained such as marketing, marketing research, mystery shopping and its forms of his research. The practical part is based on mystery shopping in 17 stores of Bata Shoe Organisation in Prague and in Central Bohemia. The purpose of the practical part is to identify and evaluate knowledge of employees in stated issues and their willingness to give advice to customer during shopping.
Klíčová slova:
Baťa; Marketingový výzkum; Mystery shopping; Bata Shoe Organisation; Marketing research; Mystery shopping
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41998