Název:
Strategie diferenciace značek Král Sýrů a Sedlčanský
Překlad názvu:
Differenciation strategy of brands Král Sýrů and Sedlčanský
Autoři:
Bernold, Jakub ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá strategickým řízením značek s důrazem na diferenciaci značek. Předmětem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie dvou značek společně působící v kategorii sýrů s bílou plísní na povrchu. Značky mají společného vlastníka. Zároveň čelí kontinuálnímu poklesu tržního podílu. Celá kategorie sýrů s bílou plísní na povrchu roste. Práce je rozdělena na dvě části.V první, teoretické části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, řízení značky, segmentace a positioningu. Jsou zde shrnuty různá pojetí formování marketingových strategií a aplikování nástrojů nezbytných k jejich úspěšnému realizování. Ve druhé, praktické, části je prováděna analýza samotných značek, tržního prostředí a spotřebitelského chování. Následují doporučení od autora práce.This diploma thesis aims at strategic strategic differentiation of two brands. The main goal of the thesis is to analyze the current marketing strategy of the brands that are competitive to each other in the category of white mold cheese. The brands have a common owner. They facing a continuous decline in market share. At the same time, the whole category of white mold cheese is growing. The thesis is divided into two parts.In the first part,there are described theoretical approaches of creating marketing strategy, brand management, brand differentiation and market segmentation. It contains various concepts of shaping marketing strategies and their realization. In the second part, there is an analysis of the brands, the market situation and the consumer behavior. In the final part, the author proposes recommendations of the future marketing strategy.
Klíčová slova:
marketing; strategie diferenciace; řízení značky; brand differenciation; brand management; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40262