Název: Neuromarketing a jeho využití při práci se značkou Mary Kay
Překlad názvu: Neuromarketing and it´s application when working with Mary Kay.
Autoři: Šetková, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Steinerová, Karolína (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fMRI; kosmetická poradkyně; Mary Kay; MEG; neuromarketing; podprahová reklama; soma značky; TMS; zrcadlové neurony; fMRI; independant consultant; Mary Kay; MEG; mirror neurons; neuromarketing; soma; subliminal messages; TMS

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41631

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197132


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet