Název:
Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity
Překlad názvu:
Management of Marketing Campaigns in an Environment of Social Networks and Evaluating their Effectiveness
Autoři:
Michálek, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této diplomové práce je analýza efektivnosti aktivit a návrh na zlepšení řízení kampaní na sociálních sítích Fakulty managementu v Jindřichově Hradci. První část práce je věnována výkladu teorie k dané problematice z oboru marketingové komunikace, public relations, mediálního plánování a online marketingu. Ve druhé části pak práce aplikuje poznatky z části teoretické na konkrétní aktivity Fakulty managementu v Jindřichově Hradci v porovnání s jejími konkurenčními fakultami. V závěru práce stanovuje doporučení pro řízení a sledování efektivity kampaní v prostředí sociálních sítí.This thesis is an analysis of the efficiency of managing social media campaings of Faculty of Management in Jindrichuv Hradec, as well as a new proposal of its improvements. The first part of the thesis explains theoretical expressions on the topic above, including marketing communication, public relations, media planning and online marketing. The second chapter turn the theoretical knowledge into practice, contains of concrete activities of Faculty of Management in Jindrichuv Hradec in comparsion with its competitive faculties. Conclusion of the thesis consist of recommendations for managing the social media campaings and its further tracking of the efficiency.
Klíčová slova:
Facebook; Foursquare; Instagram; marketingová kampaň; sociální sítě; Twitter; Facebook; Foursquare; Instagram; marketing campaign; social sites; Twitter
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42672