Název:
Situační analýza a doporučení pro marketing firmy GAMA HOLDING Praha a.s.
Překlad názvu:
The Situation analysis and Recommendations for Marketing of the Company GAMA HOLDING Praha Inc.
Autoři:
Válková, Denisa ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Sobíšek, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce "Situační analýza a doporučení pro marketing firmy GAMA HOLDING Praha a.s." je vymezení základních pojmů marketingu, marketingového prostředí a marketingového mixu. Cílem práce je analýza prostředí a marketingového mixu reálně existujícího podniku. Dalším dílčím cílem je zjistit, jak firmu vnímají stávající zákazníci, jak jsou spokojeni s nabízenými službami a s kvalitou práce jednotlivých oddělení, jaký je důvod nízké opakovanosti projektů. Pro účely této práce byl proveden i vlastní kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě všech získaných informací a výsledků šetření jsou vyvozeny závěry a doporučení pro zlepšení stávající situace společnosti GAMA HOLDING Praha a.s.The theme of this study is entitled "The Situation analysis and Recommendations for Marketing of the Company GAMA HOLDING Praha Inc.", and it aims to define the basic marketing concepts, marketing environment and marketing mix. The goal of this paper is to analyze the environment and marketing mix of an actual existing company. Another goal is to find out how existing customers perceive the company, how are they satisfied with the services offered, with the quality of work of each department, and mainly what is the reason behind the low repetition of projects. This work has its own quantitative research conducted via questionnaires. The necessary conclusions and recommendations towards the improvement of the GAMA HOLDING Praha Inc. company's situation are deduced.
Klíčová slova:
GAMA HOLDING Praha a.s.; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza; GAMA HOLDING Praha Inc.; marketing environment; marketing mix; marketing research; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40444