Název: Marketing na sociálních sítích - metriky a měření
Překlad názvu: Social networks marketing - metrics and measurements
Autoři: Gleich, Viktor ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; marketing; metrika; měření; on-line marketing; sociální sítě; Facebook; marketing; measurement; metrics,; on-line marketing; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39288

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-196558


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet