Název:
Pes v reklamě a marketingu
Překlad názvu:
Dog in advertising and marketing
Autoři:
Němečková, Petra ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této bakalářské práce je pes v reklamě a marketingu. V první, teoretické části práce jsou objasněny pojmy napříč obory, které k tématu mají co říct, jako například marketing, reklama, psychologie nebo působení psa na člověka. V praktické části jsou popsány tři reklamy se psy a následuje rozbor marketingových komunikací ziskové a neziskové organizace. Následně jsem zpracovala reálnou marketingovou kampaň pro neziskovou organizaci -- útulek v Krásném Lese u Frýdlantu.This bachelor thesis deals with dog in advertising and marketing. There are explained the main points across disciplines in the first theoretical part, such as marketing, advertising, psychology or the dog impact on humans. The practical part contains three advertisements with dog in them followed by marketing communication analysis of profit and non-profit organizations. Then there is a real marketing campaign, which I did for a non-profit organization -- shelter in Krásný Les near Frýdlant.
Klíčová slova:
marketing; marketingová kampaň; pes v reklamě; psychologie; reklama; advertising; dog in advertising; marketing; marketing campaign; psychology
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46036