Název:
Marketingové využití sociálních sítí
Překlad názvu:
The utilisation of social networks in marketing
Autoři:
Šišmiš, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Novotný, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této práce je seznámit čtenáře se základní problematikou sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. Teoretická části popisuje historii, současné trendy a jednotlivé nástroje v rámci celého online marketingu. Uvádí také vznik vybraných sociálních sítí Facebook, Twitter a YouTube. Praktická část je věnována bezpečnosti při zveřejňování osobních informací na internetu a marketingovým funkcím sociálních sítí. Za účelem zjištění znalostí o bezpečnosti práce na internetu byl mezi aktivními uživateli proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření. Přínosem této práce je vysvětlení marketingových procesů s možným vyhodnocením úspěšnosti a celkové pochopení významu sociálních sítí jako plnohodnotného reklamního nástroje.The main objective of this thesis is to acquaint the reader with basic matters of social networks and their use for marketing purposes. The theoretical part describes the history, current trends and various tools throughout the entire online marketing. It also identifies a selection of chosen social networks - Facebook, Twitter and YouTube. The practical part is focused on the safety in publishing personal informations on the internet and marketing features on social networks. A survey was conducted amongst active users in order to gather information about their level of knowledge concerning safety on the internet. The contribution of this work is to explain the marketing process with possible evaluation of success and overall understanding of the importance of social networks as a valuable advertising tool.
Klíčová slova:
ochrana osobních údajů; Online marketing; průzkum; reklama na internetu; sociální sítě; internet advertising; Online marketing; research; security of personal data; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45908