Název:
Analýza a návrh business intelligence pre spoločnosť ZVL AUTO spol. s r. o.
Překlad názvu:
Analysis and proposal of Business Intelligence for ZVL AUTO s.r.o.
Autoři:
Ligus, Slavomír ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Prokopovič, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je analyzovať prostredie výrobnej firmy ZVL AUTO s.r.o. a na jej základe navrhnúť a realizovať modelové riešenie v oblasti Business Intelligence. Práca sa delí na dve časti. Prvá časť obsahuje stručný popis komponent, z ktorých sa Business Intelligence skladá a analýzu prostredia firmy. V druhej časti je vytvorená úvodná analýza, vytvorený dátový model a ukážka modelového riešenia vytvoreného na základe analýzy spoločnosti. Prínosom tejto práce je ukázať a priblížiť vedeniu firmy možnosti a výhody využitia Business Intelligence riešenia a možno v budúcnosti podnietiť spoločnosť k zavedeniu komplexného riešenia.Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat prostředí výrobní firmy ZVL AUTO s.r.o. a na jejím základě navrhnout a realizovat modelové řešení v oblasti Business Intelligence. Práce se dělí na dvě části. První část obsahuje stručný popis komponent, z nichž se Business Intelligence skládá a analýzu prostředí firmy. V druhé části je vytvořena úvodní analýza, vytvořený datový model a ukázka modelového řešení vytvořeného na základě analýzy společnosti. Přínosem této práce je ukázat a přiblížit vedení firmy možnosti a výhody využití Business Intelligence řešení a možná v budoucnu podnítit společnost k zavedení komplexního řešení.The main objective of this bachelor thesis is to analyse the environment of the production company ZVL auto s.r.o. and to suggest and realize a model solution in the field of Business Intelligence based on this analysis. Thesis is divided into two parts. The first part contains a brief description of components that Business Intelligence consists of and the analysis of the company's environment. In the second part, there is the initial analysis, data model that was created, and an example of a model solution created based on the analysis of the company. The added value of this thesis is to demonstrate and introduce the possibilities and advantages of Business Intelligence usage to the company's management, and possibly to motivate the company to implement a complete solution in the future.
Klíčová slova:
Business intelligence; datová pumpa; datový sklad; Dimenzionální modelování; OLAP; Business intelligence; data pump; data warehouse; dimensional modeling; OLAP
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45887