Název:
Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Překlad názvu:
Control of Marketing Communications of Tobacco Products Market
Autoři:
Gráfová, Adéla ; Hesková, Marie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je na základě analýzy tabákových společností působících na českém trhu a komparace mezinárodních marketingových standardů zhodnotit reálný stav současné samoregulace v oblasti marketingové komunikace. Analyzovat budu hlavní subjekty působící na českém tabákovém trhu, etické kodexy a podrobněji se zaměřením na mezinárodní marketingové standardy. Na závěr práce provedu marketingový výzkum a ověřím, zda společnosti dodržují interní pravidla, která mají v současné době nastavena.The main goal of the thesis, based on the analysis of the tobacco companies operating on the Czech market and comparison of the international marketing standards, is to evaluate the real situation of self-regulation applied in the sphere of marketing communication. In the thesis will be analyzed significant subjects operating on the Czech market and their ethical standards with particular focus on the international marketing standards. In order to verify the compliance of behavior of tobacco companies with internal guidelines, the marketing research will be executed and consequently evaluated in the conclusion of this work.
Klíčová slova:
management-based regulace; marketingové standardy; podpora prodeje; regulace; tabák; Management-based regulation; Marketing standards; Regulation; Sales promotion; Tobacco
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45635