Název:
Marketingový mix ve službách
Překlad názvu:
Marketing Mix in Services
Autoři:
Matoušková, Zuzana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současný marketingový mix společnosti zaměřené na sektor služeb. Dále zpracuji SWOT analýzu, pomocí které zhodnotím vnitřní i vnější situaci dané společnosti. Rovněž porovnám mnou vytvořenou SWOT analýzu s analýzou zpracovanou managementem firmy či další externí osobou. Toto srovnání umožní vedení společnosti pohlížet na firmu z více úhlů. Po podrobném rozboru všech částí analýzy navrhnu určitá doporučení ke změně marketingového mixu. Z těchto návrhů bude vedením a stěžejními zaměstnanci vybráno inovativní opatření, které bude zrealizováno.The aim of my Bachelor's thesis is to analyze the current marketing mix of the company which is focused on the service sector. Further I am going to process a SWOT analysis through which I will evaluate the internal and external situation of the company. I will also compare the SWOT analysis created by me with analysis processed by management of the company or by other external party. This comparison will enable the company management to look at the company from more angles. After a detailed analyzing of all parts of the analysis I will suggest certain recommendations for change in the marketing mix. The management and a key employees of the company will select an innovative measure from these proposals. This measure will be implemented.
Klíčová slova:
marketing služeb; rozšířený marketingový mix; služby; SWOT analýza; extended marketing mix; marketing of services; services; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45042