Original title:
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na komunikaci
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company with Emphasis on Communication
Authors:
Čvanda, Michal ; Svoboda, Petr (advisor) ; Řepová, Helena (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je popis marketingového mixu s důrazem na komunikaci, zhodnocení vhodnosti využití jeho jednotlivých nástrojů ve společnosti Czech rent a car s.r.o. (Europcar) a navržení případných doporučení ke zlepšení stávajícího stavu.The aim of this thesis is a decription of the marketing mix tools, with an emphasis on communication, assessment of the appropriateness of the various marketing tools used at Czech Rent a Car Ltd. (Europcar) and proposal of recommendations to improve the current situation.
Keywords:
business concept; marketing; marketing communication; marketing mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; podnikatelské koncepce
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/45596