Název:
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na komunikaci
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company with Emphasis on Communication
Autoři:
Čvanda, Michal ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je popis marketingového mixu s důrazem na komunikaci, zhodnocení vhodnosti využití jeho jednotlivých nástrojů ve společnosti Czech rent a car s.r.o. (Europcar) a navržení případných doporučení ke zlepšení stávajícího stavu.The aim of this thesis is a decription of the marketing mix tools, with an emphasis on communication, assessment of the appropriateness of the various marketing tools used at Czech Rent a Car Ltd. (Europcar) and proposal of recommendations to improve the current situation.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; podnikatelské koncepce; business concept; marketing; marketing communication; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45596