Název:
Marketingová komunikace golfového turnaje Czech Masters
Překlad názvu:
Czech Masters marketing communication
Autoři:
Vajcík, Antonín ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci promotérské společnosti Relmost při příležitosti pořádání golfového turnaje D+D REAL Czech Masters ze série turnajů European Tour. Cílem práce je představit a následně kriticky zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci. První dvě kapitoly definují základní pojmy marketingu se zvláštním zaměřením na marketingovou komunikaci. Následuje představení společnosti Relmost, respektive golfového turnaje D+D REAL Czech Masters a stěžejní částí je analýza komunikačního mixu při příležitosti propagace turnaje. Práce na základě dotazníkového šetření hodnotí efektivitu dosavadní komunikace a navrhuje doporučení na zlepšení do příštích let. V neposlední řadě je součástí také analýza SWOT.This bachelor's thesis analyses the marketing communication of the promoting company Relmost by the occasion of organising a golf tournament D+D REAL Czech Masters from tournament series of the European Tour. The aim is to introduce and then to critically evaluate current marketing communication. The first two chapters define basic concepts of marketing with a special focus on marketing communication. Follows presentation of the promoting company Relmost respectively of the golf tournament D+D REAL Czech Masters. The crucial part of bachelor's thesis is analysis of the communication mix by the occasion of promoting the tournament. Thesis on the basis of survey evaluates the effectiveness of existing marketing communication and proposes recommendations for improvement for the upcoming years. Finally, its part is also SWOT analysis.
Klíčová slova:
D+D REAL Czech Masters; European Tour; Komunikační mix; Marketing; Marketingová komunikace; Relmost; Communication mix; D+D REAL Czech Masters; European Tour; Marketing; Marketing communication; Relmost
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47091