Original title:
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn ve společnosti CertiCon, a.s.
Translated title:
Marketing on social networks, focusing on the use of LinkedIn by CertiCon, a.s.
Authors:
Kulišová, Linda ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Mrázová, Kateřina (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce se zaměřuje na možnosti marketingu na sociální síti LinkedIn. První kapitola popisuje základní sociální sítě a jejich marketingové prostředí. Druhá kapitola se následně detailně věnuje sítí LinkedIn. Třetí kapitola se krátce věnuje společnosti CertiCon, a.s. a jejímu dosavadnímu působení na síti LinkedIn. Čtvrtá kapitola je již empirickou částí, zde jsou uvedeny konkrétní změny na firemním profilu společnosti.This thesis focuses on marketing options on the social network LinkedIn. The first chapter defines basic social networks and their marketing environment. The second chapter describes network LinkedIn in deatil. The third chapter presents briefly the company CertiCon, a.s. and it's previous activity on the network LinkedIn. The last chapter is an empiric part of the thesis, here are stated concrete changes in the company's LinkedIn profile.
Keywords:
LinkedIn; marketing; social networks; LinkedIn; marketing; sociální sítě
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/45153