Název:
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn ve společnosti CertiCon, a.s.
Překlad názvu:
Marketing on social networks, focusing on the use of LinkedIn by CertiCon, a.s.
Autoři:
Kulišová, Linda ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Mrázová, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zaměřuje na možnosti marketingu na sociální síti LinkedIn. První kapitola popisuje základní sociální sítě a jejich marketingové prostředí. Druhá kapitola se následně detailně věnuje sítí LinkedIn. Třetí kapitola se krátce věnuje společnosti CertiCon, a.s. a jejímu dosavadnímu působení na síti LinkedIn. Čtvrtá kapitola je již empirickou částí, zde jsou uvedeny konkrétní změny na firemním profilu společnosti.This thesis focuses on marketing options on the social network LinkedIn. The first chapter defines basic social networks and their marketing environment. The second chapter describes network LinkedIn in deatil. The third chapter presents briefly the company CertiCon, a.s. and it's previous activity on the network LinkedIn. The last chapter is an empiric part of the thesis, here are stated concrete changes in the company's LinkedIn profile.
Klíčová slova:
LinkedIn; marketing; sociální sítě; LinkedIn; marketing; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45153