Název:
Budování značky poradenské společnosti
Překlad názvu:
Branding Strategy of a Consulting Company
Autoři:
Bönischová, Sandra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pruckner, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce řeší budování značky poradenské společnosti. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci konkrétní poradenské firmy, porovnat ji s konkurencí, navrhnout doporučení, která by mohla firmě pomoci dále budovat značku, a přijít na nedostatky, které by měla odstranit. K řešení této práce byla použita příslušná teorie, dotazník, zahraniční studie a analýza konkurence. Hlavním výsledkem této práce je navržený positioning a prvky nabídky, které by měly být zdůrazňovány v komunikační strategii na základě potřeb a tužeb nejatraktivnější cílové skupiny dané firmy, a také finální návrh samotné komunikační strategie.This bachelor thesis deals with branding strategy of a consulting company. The goal of this thesis is to evaluate marketing communications of a specific consulting firm, to compare it with competitors, propose recommendations that will help the company to build their brand, and define the weaknesses which should be eliminated. The thesis was based on a relevant theory, questionnaire, foreign study and competition analysis. The major output of this work is designed positioning, main elements that should be emphasized in the communication strategy based on the needs and desires of the most attractive target group of the company, and also the final draft of a communication strategy itself.
Klíčová slova:
analýza konkurence; budování značky; marketing služeb; marketingová strategie; poradenství; brand building; competition analysis; consulting; marketing strategy; services marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45570